Tipul lucrarii: Ridicare topografica pentru retea de canalizare pentru persoana juridica
Locatia: Fantanele, jud. Mures
Aparatura Masuratori: GPS, Statie totala Leica
Termen finalizare: 1 zi
Tipul lucrarii: Ridicare topografica pentru retea de canalizare pentru persoana juridica
Locatia: Fantanele, jud. Mures
Aparatura Masuratori: GPS, Statie totala Leica
Termen finalizare: 1 zi
Tipul lucrarii: Dezmembrare parcela
Locatia: Colonia Sopor, Cluj-Napoca
Aparatura Masuratori: GPS, Statie totala Leica
Termen finalizare: 19 zile
Tipul lucrarii: Obtinere Titlu de Proprietate si prima inscriere imobil ( teren )
Locatia: Dancu, jud. Cluj
Aparatura Masuratori: GPS, Statie totala Leica
Termen finalizare: 4 luni ( Titlu de proprietate ) si 30 zile ( prima inscriere )
Fundaţia FIG oferă burse de până la 4000 EUR studenţior doctoranzi.Solicitanţii trebuie :1. să studieze pentru doctorat şi să fie înregistraţi doar în programe academice de măsurători/geomatică , unde se predă ştiinţa măsurătorilor, şi să provină din ţări listate de Banca Mondială ca având venituri mici, între mici şi medii sau medii – superioare.2. să fi avut o lucrare acceptată de o publicaţie internatională recunoscută, ce se bazează pe proiectul lor de cercetare doctorală, în care solicitantul să fie autorul principal, iar lucrarea să aibă ca şi co-autor pe îndrumătorul de doctorat,3.să nu fi depus teza finală de doctorat înainte de data de depunere a cererii de bursa.Cererile vor fi evaluate pe baza calităţii şi a nevoii. În situaţia în care două solicitări sunt egale din punctul de vedere al calităţii, vor fi preferaţi solicitanţii din ţările cu venituri mici şi cei din ţările cu venituri mici spre medii.Cererile vor fi transmise pe adresa de mail fig@fig.net , trecându-de în subiectul emailului “FIG Foundation PhD Scholarship Application”Detalii complete se găsesc la adresa: www.fig.net/figfoundationTermenul de depunere: 1 noiembrie 2012Vă mulţumim şi apreciem sprijinul oferit Fundaţiei FIG.Cu cele mai bune urări,John D HoholPreşedinte al Fundaţiei FIG
Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara a decis prin ordin al directorului general suspendarea contractului individual de munca al doamnei Narciza Nedelcu si totodata suspendarea acesteia din functia de director al OCPI Iasi incepand cu data de 14 iunie 2012 ca urmare a plangerii penale nr.8854 din 13 iunie formulata de ANCPI impotriva acesteia.
Fostul director al Oficiului de Cadastru si Publicitate Imobiliara Iasi a contestat in instanta decizia prin care a fost suspendat din functie. Unul dintre motivele pentru care Narciza Nedelcu a apelat la instanta de judecata este faptul ca i s-ar fi incalcat dreptul la aparare. Narciza Nedelcu a invocat mai multe nereguli la intocmirea deciziei de suspendare, privitoare la pasii procedurali care trebuiau urmati pentru inlaturarea sa din functie.
Începând cu data de 8.08.2012 îşi încetează aplicabilitatea prevederile ordinului directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr.113/29.02.2012 privind exercitarea cu caracter temporar a funcţiei de director al Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Botoşani de către dl. Mihai Luca ca urmare a expirării perioadei de detaşare,
Legea 7/1006 a fost modificata din nou in 27 iulie prin Legea nr. 133/2012 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2010 privind modificarea si completarea Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare.
Astfel, art. 1 a fost modificat partial oferind descrieri mai exacte anumitor termeni, printre cele mai importante fiind:
Art. 1, alin. (2) Cadastrul realizează identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele cadastrale şi reprezentarea acestora pe hărţi şi planuri cadastrale.
Art. 1, alin. (3) Cartea funciară cuprinde descrierea imobilelor şi înscrierile referitoare la drepturile reale imobiliare, la drepturile personale, la actele, faptele sau la raporturile juridice care au legătură cu imobilele.
Art. 1, alin. (4) Evidenţa imobilelor înscrise în planul cadastral şi în cartea funciară se realizează şi se actualizează din oficiu, la cererea persoanelor interesate sau la iniţiativa autorităţilor
publice. Autorităţile publice şi titularii de drepturi asupra imobilelor au obligaţia de a sprijini crearea şi actualizarea cadastrului prin punerea la dispoziţie cu titlu gratuit a datelor şi informaţiilor deţinute. Autorităţile administraţiei publice locale sunt obligate să acorde sprijin informaţional, tehnic şi de altă natură, în limitele competenţelor, la crearea şi actualizarea sistemului de cadastru şi carte funciară.
A fost eliminat termenul de parcela prin abogarea alin. (7) cat si din definitia imobilului in sensul prezentei legi. Continue reading
UPDATE – Modificari aduse prin legea 133/2012
Cartea funciară este alcătuită din titlu, indicând numărul ei şi numele localităţii în care este situat imobilul, precum şi din trei părţi:
A. Partea I, referitoare la descrierea imobilelor, care va cuprinde elementele evidenţiate în documentaţia cadastrală:
a) numărul de ordine şi cel cadastral al imobilului;
b) suprafaţa imobilului, reieşită din măsurători cadastrale, destinaţia, categoriile de folosinţă şi, după caz, construcţiile. Conţinutul documentaţiilor referitoare la scoaterea din circuitul agricol, precum şi la schimbarea categoriei de folosinţă a imobilelor care fac obiectul înscrierii în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară se stabileşte prin regulament aprobat prin ordin cu caracter normativ al directorului general al Agenţiei Naţionale, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
c) planul imobilului cu vecinătăţile şi descrierea imobilului constituie anexa la partea I a cărţii funciare, întocmită conform regulamentului aprobat prin ordin cu caracter normativ al directorului general al Agenţiei Naţionale, care se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
B. Partea a II-a, referitoare la înscrierile privind dreptul de proprietate, care cuprinde: Continue reading
In primele cinci luni ale anului, au fost inregistrate la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Cluj peste 7.000 de lucrari de specialitate. De asemenea au fost solicitate peste 27.000 de extrase de carte funciara pentru informare, in scadere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Numarul tranzactiilor inregistrate la Serviciul de Publicitate Imobiliara Cluj a fost de peste 10.000 din care aproximativ 93% au fost efectuate intre persoane fizice. Doar la acest capitol au fost inregistrate cresteri (de 4%) fata de anul trecut.
OCPI Cluj inregistreaza pe primele 5 luni ale anului o scadere cu 5% a numarului total de cereri inregistrate, precum si a numarului de operatiuni solicitate din partea publicului, fata de aceeasi perioada a anului trecut si o scadere cu 4% la numarul de cereri si la numarul de operatiuni solicitate din partea publicului fata de aceeasi perioada a anului 2010.
In ceea ce priveste media numarului de cereri/zi inregistrate in Registrul General de Intrare, acesta a scazut cu 5 procente fata de primele 5 luni ale anului 2011 si cu 8 procente fata de aceeasi perioada a anului 2010.
Puteti vedea intreaga statistica in detaliu aici.
Sursa: www.ocpicluj.ro
Daca sunteti interesat de serviciile noastre atunci va invitam sa va inscrieti la newsletterul nostru sau sa ne dati un like pe Facebook si beneficiati de 10% reducere din preturile de pe site.
Inscriete la newsletter aici !
Da-ne un like pe facebook aici!
Cercetarea din teren s-a desfășurat în perioada 15-21 mai 2012, respondenţii fiind chestionaţi la ieşirea din instituțiile publice. Cetăţenilor li s-a cerut să evalueze activitate a următoarelor instituţii: Evidenţa Populaţiei (din cadrul Primăriei Cluj-Napoca), Serviciul Înmatriculări Auto, Direcţia Generală a Finanţelor Publice, Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliară (Cartea Funciară), Direcţia de Taxe şi Impozite (din Primărie), Poliţia Locală (a Primăriei), Oficiul Judeţean de Cadastru, Direcţia de Urbanism, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Registrul Auto Român, Direcţia Generală de Muncă şi Solidaritate Socială, Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor şi Casa Judeţeană de Pensii.
Cei mai mulţi dintre clujenii care au răspuns la chestionar consideră că nu deţin mijloacele pentru a controla dacă instituţiile publice îşi fac datoria. Respondenţii au notat, pentru fiecare instituţie, atmosfera din sediu, spaţiul prevăzut pentru lucrul cu publicul, competenţa şi eficienţa funcţionarilor, amabilitatea lor, explicaţiile pe care le-au primit, timpul în care li s-a rezolvat problema şi cinstea funcţionarilor.
Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliara a fost clasat pe pozitia a 4 in timp ce Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara a ocupat pozitia a 7.
La intrebarea ” Cineva ca dumneavoastra a mijloace sa controleze activitatea institutiilor si a functionarilor publici ? ” 100% din respondenti au afirmat ca nu pot influenta activitatea BCPI Cluj, fiind singura institutie din Cluj „necontrolata”, in timp ce 18,75% au afirmat ca pot influenta activitatea OCPI Cluj sau a functionarilor acesteia.
Atmosfera din sediul BCPI Cluj nu este foarte populara in randul clujenilor primind punctajul de 3, 1 din 4 ( unde 4 inseamna deloc multumit ), situatia fiind mai „placuta” la OCPI Cluj. Ambele institutii stau prost la categoria ” Spatiul prevazut pentru lucru cu publicul”. Continue reading